İngilizce öğrenmek, diğer okul derslerini çalışmaktan farklıdır. Amaç yeni bilgi edinmek değil, İngilizce iletişim kurmayı öğrenmektir. Bu nedenle dilin gramer yapısından ziyade konuşma becerileri önceliklidir.
İngilizce, düşünceleri ve amaçları iletmek için bir araçtır; okul çağındaki çocuklara yabancı dil öğretmeye bu şekilde yaklaşmalısınız. Okul öncesi çocukların aksine, onlar için en önemli olan oyun oynamak değil, ders çalışmaktır. Yani daha ciddi bir tutum sergilerler. Tabi ki bu yaklaşım, derste hiç oyun oynamadıkları anlamına gelmez.
İlkokul İngilizce dersleri oyun içermelidir. Ancak eğitim programı, genel olarak, çocuklara yabancı bir dilde iletişim kurmalarını sağlayacak minimum bilgi vermeyi amaçlamalıdır.
Okul çağındaki çocukları için İngilizce dersi, çocukların sırada oturduğu, okuyup yazdığı sıradan bir ders gibi görülmemelidir. Bu şekilde düzenlenen dersler hem sıkıcıdır hem de çocuklarda yabancı dil öğrenmeye karşı ilgi ve istek uyandırmaz.
İngilizce, kelime listeleri veya gramer kuralları ndan ibaret değildir. Kendi kültürü, gelenekleri ve eğlencesi ile farklı bir dünyadır. Bu dünyanın kapısını aralamak için öğretmeninizin sahip olduğu özel bir anahtara ihtiyacınız var. Her derste öğretmenler, çocuklarla samimi bir iletişim şekli olan sohbet ve oyun yoluyla tecrübelerini paylaşacaktır.
İlkokuldaki İngilizce dersleri, olması gerekenin tam tersi şekilde yapılandırılmıştır. Okul öğretmenleri için odak nokta öğrencilere öne okumayı sonra konuşmayı öğretmektir.
Okul İngilizcesi karşılıklı iletişim pratiği yapmakla değil alfabeyi öğrenmekle başlar. Bu nedenle okulda İngilizce öğrenmeye başlayan çocuklar bunun zor ve sıkıcı olduğunu düşünürler.
2. sınıftan itibaren okul derslerinde İngilizce öğrenmeye başlayan ve haftada iki gün ders gören birçok öğrenci ilkokul biterken İngilizce konuşamıyor ve okuyamıyor. Ayrıca yeterli gramer bilgisine de sahip değil.
Birçok öğrenci ödevlerini tek başına yapamıyor. Tatilde yabancılarla İngilzice konuşmaları söz konusu bile değil.
Birincisi, öğretmen ve öğrenci arasında canlı olarak gerçekleşen ve işitsel ve görsel materyallerle desteklenen bir konuşmadır. Bu metot çocukların önemli cümleleri daha iyi hatırlamalarını ve kelime dağarcıklarını geliştirmelerini sağlar.
Bu tür oyunların çizgi film, tekerleme ve şarkılarla düzenli olarak tekrarlanması, çocuğun bu kelime dağarcığına uygun durumları anlaması için yabancı dil ortamına girmesini sağlar.
Alfabe, öğrenci temel becerilerde ustalaştıktan sonra tanıtılır. Çocuğun buraya kadar öğrendiği her şey, alfabeyi öğrenmesine ve okuma becerilerini geliştirmesine yardımcı olacaktır. Öğrenci kelimeyi gördüğünde otomatik olarak zihninde ona karşılık gelen sesi ve harfi duymaya başlayacaktır. Ayrıca okumak büyüleyici bir aktiviteye dönüşecek ve herhangi bir soruna yol açmayacaktır.
Bir sonraki aşama, İngilizce dilini daha iyi öğrenmeye yardımcı olacak oyunlar ve yaratıcı görevler aracılığıyla derslerde öğrenilen her şeyin görselleştirilmesi ve böylece daha iyi anlaşılmasıdır.
Novakid Çevrim içi İngilizce Okulu, yeni başlayanlar ve daha ileri düzey kullanıcılar için video dersleri sunar. Öğretmenlerimiz, çocukların konuşma becerilerini geliştirmeye özen gösteriyorlar. Öğrencilere iletişim kurmayı, ne kadar utangaç olursa olsun her öğrenciyle sohbet etmeyi biliyorlar.
Novakid'de çocukların anadilini konuşan bir öğretmen yok, bu yüzden öğrencilerin sadece İngilizce kullanması gerekecek. Öğretmenin sınıfta yarattığı atmosfer, öğrencilerin yeteneklerini tam olarak ortaya çıkarmayı mümkün kılar. Hala şüpheniz mi var? Ücretsiz deneme dersine kaydolun!