Ebeveynler, çocuklar için İngilizceyi temel olarak hafızayı, dikkati ve hayal gücünü geliştirmek için bir eğitim olarak seçer.
ÜCRETSİZ DENEYİNÖğretmenin amacı, ister yeni kelimeler öğretmek isterse de dilbilgisi bilgilerini aktarırken, bu bilgiler çocuğa oyun şeklinde sunulur. Bir çocuk, İngilizceyi yalnızca oyun olarak görmemelidir. İngilizceyi, oyun ve öğrenme süreçlerini birbirini tamamlayan unsurlar olarak zihninde birleştirmelidir. Novakid ile dersler, öğrencinin dikkatle dinleyip öğretmenin talimatlarını takip ettiği ve bu süreçte değerli yıldızlar kazandığı bir oyun formatına dayanır.
Bir çocuk için öğretmen, yalnızca bir bilgi kaynağından çok daha fazlasıdır. Öğretmen, oyunun kurallarını belirler ve çocuk, bu kuralları kabul eder ya da etmez.
Öğrencinin İngilizceyi sevip sevmeyeceği büyük ölçüde öğretmene bağlıdır. İngilizce öğrenmeye yeni başlayan çocuklar için ilk ders çok kritik bir rol oynar; öğretmen, çocuğun hafızasında olumlu izlenimler bırakmalıdır. Okul öncesi İngilizce eğitiminde ise öğretmenin yaklaşımı son derece önemlidir, çünkü bu dönem, çocuğun dil öğrenmeye karşı tutumunu şekillendiren ilk adımları atma fırsatıdır.
Oyun formatı ve çocuğun beraber oynamaya istekli olduğu bir öğretmen, okul öncesi İngilizce eğitiminde iki ana belirleyicidir. Peki ya sürecin kendisi?
Hepimizde olduğu gibi, çocukların da bir hafızası vardır. Çocuklar, kelimelerle ifade edemedikleri her şeyi genellikle yüz ifadeleri ve mimiklerle anlatmaya çalışırlar. Bu süreçte, çoğu zaman beden dilini kullanarak duygularını ve ihtiyaçlarını ifade ederler. Ayağa kalkabilirler, kollarını sallayabilirler, başlarını çevirebilirler ve yetişkinlere neye ihtiyaç duyduklarını anlatmaya çalışırlar.
Aynı şey okul öncesi İngilizce eğitimi alan çocuklarda da olur. Öğretmenin beden dilini kullanarak küçük öğrencilere tekerleme, sayı ve İngilizce anaokulu şarkıları öğretmesi, çocuklarınızı aşağıdaki şekillerde geliştirir:
Çocuklar, parlak renklere ve dokunabilecekleri güzel resimlere sahip renkli görsel araçlara ihtiyaç duyarlar. Öğretmenlerimiz derslerde oyuncakları kullanır. Öğretmenler oyuncaklarla konuşur, şakalar yapar ve bunları küçük öğrencilere ne anlatmak istediğini göstermek için kullanır. Aktif etkileşim, çocuklarla başarılı bir dersin dördüncü faktörüdür. Dil eğitimi anasınıfı ile kalıcı bir yer edinir ve gelecek dönemlerde verilen doğru eğitimin başarıları görülür.
Çocuklar genellikle en sevdikleri oyuncakları derse götürürler. Öğretmenler bu oyuncakları oyunda kullanır ve çocuğu öğrenme sürecine dahil eder. Bu yaklaşım çekingen çocuklarda işe yarar.
Aktif etkileşim sırasında, tüm faktörler çocuklara İngilizce öğretmek amacıyla birleştirilir. Okul öncesi İngilizce eğitimi alan çocuklarla etkili bir derste, üç tür anaokulu İngilizce etkinliği vardır: fiziksel aktiviteler (oyunlar, şarkılar, dans), sohbet, yaratıcı yönü geliştiren aktiviteler. Okul öncesi çocuklara İngilizce öğretirken aşağıdaki hususlar oldukça önemlidir:
Öğretmen, çocuğunuza uygun bir yaklaşım ile ders işleyecek, mevcut bilgi seviyesini belirleyecek ve İngilizceyi öğrenmesi için ona ilham verecektir!
ÜCRETSİZ DENEYİN